هزارتوی عاشقان 14
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(نریما)

وای همشون اومدن

همچی حاضره پسرا تو سالنن

دخترا جدا

خوب برم بالا

لباسمم که تمیزه

رفتم بالا 

بچه خوبین

مرلی:از تو بهترم 

رایا:حالت خوبه

امم بله 

......................

شب

نریما:همه رفتن عجب شبی بود

ا(تاق سیچی)

وای کیه باز این وقت تلفن میزنه؟

رفتم برداشتم

کیه؟الوو؟شما؟

سلام انجمن تنیس اروپا

بله بفرمایید

من با مربی تنیس سیگاکو صحبت کردم که از شما رضایت رفتن خانم نریما رو به اروپا بگیرم

به کجاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اروپاااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه نمیشه خواهرم به سن بلوغ رسیده

اخه چرا ؟؟؟؟اون بازی تنیسش عالیه

نه نمیشه من میترسم بلایی سرش بیاد هرییییییییییییییییییی

درست حرف بزنین به خانم روزاکی گذارش میدم

(فرد ا صبح)

وای چه صبحی 

سیچی:بریم

باشه

رفتیم 

(مرلی)

وای زود باش بریم

 

وای 1 ساعت دیگه مونده دارم چت میکنم

باشه یک چتی نشونت میدم اینم رو قضیه ی کابل وای فای

کوروناسوکه:بمیری تو باستر با این چرم زبونیت

پیام کوروناسوکه:من رفتم نسکافه بیارم/پیام باستر:برو 

رفتم پشت در قایم شدم

کوروناسوکه:دادا..دادا..دادا

نی نی شعر میخونه

رفتم تو اتاق ادامسی که تو دهنم بودو چسبوندم به صندلی

بعدم جیم شدم

کوروناسوکه:دادا...دادا...دادا. من یه پرندک ارزو دارم میس.....

کوروناسوکه:نشنــــــــــــــــــــــــــید خدارو شکر

اهان پس اقا عاشقم شده 

کوروناسوکه:1 ساعت تموم شد

کوروناسوکه:وای مرلی حاضر شو بریم

رفتم من

کوروناسوکه:تو برومن اومدم

کوروناسوکه:

اه اِه چرا نمیتونم بلند شم

کوروناسوکه:بلند شدم جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

مرلیاز تو کوچه:یهیهییه

دلم خنک شد

کوروناسوکه:شلوارممممممممممممممممممممممممممممم تازه گرفته بودم نه می کشمتتتتتتتتتتتت

(ایکا)

خب خریدارو کردم

حالا بهتره برم

عِ تو تو یی اینجا چیکارمیکنی ساهر

ساهر:عزیزم منم عشقم پسر خالت

تو غلط نمیکنی به من اینجوری صدام میکنی

ساهر:ادم که به همسر ایندش اینجوری نمیکه

سیچی:نریما بر من میرم خوراکی بخرم

نریما:باشه

ایکا:بهت میگم برو

سیچیکاهای مردیکه قالتاق

ساهر:تو چی میگی سوستوله

سیچی:گو نخور (داداش با ادب باش)

ساهر :بتوچه

از دهن ایکا

رفت جلو یه عالمه به لگت زد تو شیکمش

ساهر:به خدا گوخوردم دیگه پیدام نمیشه

سیچی:تا تو باشی دست به ایکا نزنی

اون اسم منو از کجا میدونه ولی.....................

ایکا مرلی بقیه نظرات زیاد باشه

اعلام نقش کنید

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

آیکا
ساعت19:46---4 بهمن 1394
وای سیچیییییییییی!چطوری حسود؟
خخخ شوخیدم
پاسخ سیچی:من حســـــــــــــــــــــــــــــــــــودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آیکا
ساعت17:11---4 بهمن 1394
دو تا دوست دارم بنام های هستی و عاطفه
اون روز با هم دعواشون شده آیچان اومده میان جیگری رو به عاطفه میگه:
عاطفه جان هستی دو دیس خورده لطفا تکرار نکن
پاسخ نوریما:خخ


آیکا
ساعت17:09---4 بهمن 1394
هی که پاسخ دهنده تغییر میکنه نمیشه سیچی هم بیاد؟
پاسخ سیچی:عزیزم چرا ناراحتی گلم فدات شم منم نویسنده شدم


آیکا
ساعت17:08---4 بهمن 1394
سیچی ادبت کجا فته؟
باید بجای گو نخور میگفتی-لطفا گو نخورید
پاسخ سیچی:عشقم عزیزم اون مردیکه چلغوز چودن کودن ابلاه ملعوون گو نخورده دست به تو میزنه تازه این روش بر خورد صحیح بود


هایجین
ساعت13:40---4 بهمن 1394
خخخخخخ.این آخرش عالی بود.حرف نداشت.
پاسخ ممنوننم


میساکی
ساعت22:56---3 بهمن 1394
من باید مرلیا رو قالب بگیرم :) بابا کمشه دفعه بعدی هرچی خودم ادامس کپوندم و نوریما و خودت رو میچسبونیم به تختش :)
پاسخ:افرین عزیزم


میساکی
ساعت22:51---3 بهمن 1394
خدا یا یک ساعته ان قسمتشو میخونم :)
کوروناسوکه:دادا...دادا...دادا. من یه پرندک ارزو دارم میس.....(این ایا میساکیه؟)

خلاصه شلوارش تو حلقش

:)
پاسخ: اره عزیزم فقط مرلی نشنسید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&